19 Απριλίου 2024

1οι στην C2 και 2οι στην γενική του Ευβοιωτικό Ράλλυ οι Αλυγιζάκης/ Αμαξόπουλος

Με τη νίκη και στέψη των Πρωταθλητών Ράλλυ Ασφάλτου 2019, ολοκληρώθηκε μεσα σε πανηγυρική ατμόσφαιρα στη Θήβα το Ευβοιωτικό Ράλλυ 2019. Τον 5ο γύρο του Πρωταθλήματος διοργανοσαν ο Δήμος Θηβαίων με την Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής, για έναν διήμερο αγώνα με Υπερειδική στο κέντρο της πόλης που διεξήχθη δύο φορές, και μάλιστα το Σαββατόβραδο υπό το φως των προβολέων δικαίωσε τους εμπνευστές του.

Στις Ειδικές Διαδρομές «Πλατανάκι» και «Λουκίσια», πάντως, διαδραματίστηκε ο αμιγώς αγωνιστικός πυρήνας του αγώνα – και εκεί τα πληρώματα επεφύλασσαν ορισμένες συγκλονιστικές επιδόσεις. Το πρόγραμμα περιελάμβανε τρεις επαναλήψεις των δύο αυτών Ειδικών, όμως το πρώτο πέρασμα από τα Λουκίσια μετατράπηκε από την Οργάνωση σε Απλή Διαδρομή, λόγω της ανάγκης μεταφοράς στο νοσοκομείο ενός κατοίκου της περιοχής που αντιμετώπισε πρόβλημα υγείας.
Ο Αλυγιζάκης με συνοδηγό τον Αμαξόπουλο στο Mitsibishi Lancer EvoIX κατέκτησαν την 1η θέση στην C2 και την 2η στην γενική.

Για να ενημερώνεστε πάντα πρώτοι…. ακολουθήστε το Rethymnosports.gr στο Instagram LIKE στο Facebook και στο YouTube

Οι Αναπολιοτάκης – Τσιούκας είχαν προλάβει να ολοκληρώσουν την ΕΔ «Λουκίσια 1», κι έτσι και τυπικά πέτυχαν τον πρώτο χρόνο και στις 6 «κανονικές» Ειδικές. Στην πρώτη ΕΔ της Κυριακής πήραν το προβάδισμα στη Γενική από τους Αλυγιζάκη – Αμαξόπουλο, οι οποίοι είχαν το προηγούμενο βράδυ κερδίσει τη νυχτερινή Υπερειδική.
Οι πρώτοι αύξησαν σταδιακά το προβάδισμά τους στο μισό λεπτό μέχρι το τέλος, πριν οι Ρεθυμνιώτες που σημείωναν απαρέγκλιτα το δεύτερο χρόνο στις Ειδικές του βουνού, κερδίσουν και τη δεύτερη Υπερειδική, που έκλεισε τον αγώνα το απόγευμα της Κυριακής.

Πίσω τους, στη μάχη της κατηγορίας C3 οι Πλάγος – Ρέντης με το κόκκινο Honda Civic Type R με σταθερούς τρίτους χρόνους Γενικής έδειξαν από νωρίς τις «διαθέσεις» τους, και επαναλαμβάνοντας τις σπουδαίες περσινές τους επιδόσεις στο τότε Ράλλυ Ευβοϊκού αύξαναν σταδιακά τη διαφορά τους από τους δεύτερους στην κατηγορία, Δημήτρη και Μανώλη Κτιστάκη (Peugeot S16 Base).

Οι έτεροι πρωταγωνιστές του Πρωταθλήματος, Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος, έκλεισαν την πεντάδα, ενώ σπουδαία ήταν η επίδοση των Σταματόπουλου – Δρίτσα (Peugeot 106 S16) που μπήκαν στην εξάδα (!) κερδίζοντας βέβαια και την κατηγορία C5. Οι Ντέκας – Χειλάκης (Citroen Saxo VTS) είχαν σταθερά όλη την ημέρα, και μέχρι τέλους, το προβάδισμα στη C4, ενώ στη δεκάδα μπήκαν και οι ταχύτατοι νικητές της C6, Μπενούκας – Λαμπράκης (Peugeot 106 S16). Όσο για την κατηγορία των Ιστορικών, οι Γεροβασίλης – Βερικάκης με το πανέμορφο Fiat 131 Racing GR1 δεν απειλήθηκαν ποτέ.

Απαντήστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *