4οι Αλυγιζάκης/Χατζηδάκης στο 38ο Ολυμπιακό Ράλλυ

Το 38ο Ολυμπιακό Ράλλυ άνοιξε την αυλαία του 53ου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος στις 1-2 Απριλίου, με 29 πληρώματα να αγωνίζονται σε 6 Ειδικές Διαδρομές μήκους 85,5 χιλιομέτρων. Τη διοργάνωση ανέλαβε το  Αθλητικό Σωματείο «Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου» (Α.Ο.Λ.Α.Π.).
Στο αγώνα συμμετείχε και το Ρεθυμνιώτικο πλήρωμα των Λευτέρης Αλυγιζάκης/Μιχάλης Χατζηδάκης με Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4, καταλαμβάνοντας της τέταρτη θέση.

Η εκκίνηση δόθηκε με πανηγυρικό τρόπο στην Κεντρική Πλατεία Πύργου, το βράδυ του Σαββάτου 1 Απριλίου, ενώ το καθαρά αγωνιστικό μέρος πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 2 Απριλίου, με 3 περάσματα από τις Ειδικές Διαδρομές Φολόη και Νεμούτα που είχαν μήκος 13 και 15,5 χιλιομέτρων αντίστοιχα.

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ ξεκινά παραδοσιακά πλέον από τις χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές του Πύργου Ηλείας και το 2017 δεν αποτέλεσε εξαίρεση, με τους Γιάννη Μπαντούνα-Κώστα Σούκουλη (Mitsubishi Lancer EVO VI, C2-A8) να αποτελούν τους πρώτους φετινούς νικητές.

Νικητές του αγώνα αναδείχθηκαν οι Γιάννης Μπαντούνας-Κώστας Σούκουλης (Mitsubishi Lancer EVO VI, C2-A8) οι οποίοι σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο σε 4 από τις 6 Ειδικές Διαδρομές. Το έργο τους των Κυπελλούχων Χώματος δεν ήταν εύκολο, αφού ο συναγωνισμός ήταν έντονος χάρη στη συμμετοχή αρκετών αξιόλογων πληρωμάτων. Οι Πρωταθλητές Ελλάδος Γιώργος Φιλιππίδης-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) ακολούθησαν στη δεύτερη θέση, για την κατάκτηση της οποίας έδωσαν μάχη έως την τελευταία διαδρομή του αγώνα, με τους Παναγιώτη Καϊτατζή-Γιώργο Καμμένο (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4), οι οποίοι κέρδισαν 2 Ειδικές Διαδρομές και ανέβηκαν στο βάθρο.  Στην τέταρτη θέση της κατάταξης ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Μιχάλης Χατζηδάκης (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4), ενώ την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Πάνος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) στο ντεμπούτο του οδηγού σε χωμάτινο αγώνα και Κωνσταντίνος Τζέμος-Αντώνης Αγγελόπουλος (Mitsubishi Lancer EVO VIII, C2-A8).

Μεγάλο ήταν όμως το ενδιαφέρον και για τη νίκη στην Κατηγορία F2, η οποία κατέληξε στα χέρια των Δημήτρη Μελένιου-Βασίλη Μπασιούκα (Renault Clio Maxi, C3-A7). Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι Κωνσταντίνος Αντωνίου-Μίλτος Αγγλόπουλος (Ford Escort RS2000 MKII, C3-E11), ενώ στο βάθρο της κατηγορίας ανέβηκαν και οι Παναγιώτης Πανούτσος-Τάσος Δημάκος (Toyota Yaris, C6-A5) οι οποίοι προφανώς κατέκτησαν τη νίκη και στην Κατηγορία C6. Προηγουμένως, είχαν εγκαταλείψει αν και προηγήθηκαν στην κατάταξη της F2 οι «El Nak Jr.»-Ανδρέας Βίγκος (MG ZR 105, C6-A5) και Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Ford Escort RS 2000 MKII, C3-E11), από κομμένο ημιαξόνιο και πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης αντίστοιχα. Στις εγκαταλείψεις του αγώνα συγκαταλέγονται αυτές των Θέμη Χαλκιά-Κώστα Κόντου (Subaru Impreza WRX STI, C2-N4) επίσης από μηχανικό πρόβλημα, και των Νίκου Παπαχριστόπουλου-Γιώργου Γονάκη (Peugeot 106 S16, C5-A6) από ημιαξόνιο.

 

Απαντήστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *